Closed

Opublikowano: 

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w województwie opolskim, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektor Operacyjny.

Dyrektor Operacyjny

Zakres odpowiedzialności:

  • Zarządzanie codziennymi działaniami zakładu w celu zapewnienia realizacji celów produkcyjnych
  • Odpowiedzialność za P&L, w tym opracowanie i osiąganie celów budżetowych oraz płynności finansowej zakładu
  • Nadzór nad wynikami produkcji, jakością produktów i terminowością wysyłek, z naciskiem na skrócenie czasów realizacji
  • Wdrażanie procesów Lean w produkcji
  • Realizacja strategii inwestycyjnej, w tym inwestycji w maszyny, automatyzację, eliminację procesów spawalniczych i projekty transferowe
  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla działań wewnętrznych oraz rozwój relacji z innymi spółkami siostrzanymi
  • Planowanie, budżetowanie, organizowanie zasobów, monitorowanie produkcji i jakości, ustalanie priorytetów oraz rozwiązywanie problemów
  • Rekrutacja, zarządzanie, coaching i mentoring pracowników w celu dostosowania ich obowiązków do strategii firmy i realizacji celów
  • Budowanie pozytywnych relacji z lokalną społeczności
  • Zapewnienie odpowiedniego przeszkolenia i kwalifikacji podwładnych do wykonywania powierzonych zadań
  • Zapewnienie zgodności zakładu z przepisami dotyczącymi pracy, bezpieczeństwa i ochrony środowiska
  • Przygotowywanie raportów zarządczych zgodnie z wymaganiami
  • Wykonywanie innych zadań związanych z procesami produkcyjnymi
  • Współpraca z zarządem regionalnym i EMEA

Wymagania wobec Kandydata/Kandydatki:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii/ekonomii/zarządzania operacjami lub w innej pokrewnej dziedzinie technicznej
  • 5 lat doświadczenia w środowisku produkcyjnym, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Dyrektora Zakładu lub innym wysokim stanowisku w strukturze
  • Doświadczenie finansowe, w tym umiejętność analizy P&L oraz Cash Flow i podejmowania odpowiednich działań korygujących
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zdolność do optymalizacji poziomów zatrudnienia w celu minimalizacji kosztów
  • Umiejętność zarządzania czasem i organizowania pracy
  • Umiejętność budowania zespołów, podejmowania decyzji oraz zarządzania ludźmi
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
  • Samodzielność, proaktywność i postawa „can do”
  • Elastyczność i zorientowanie na cele
  • Znajomość systemów ERP
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego

Nasz Klient oferuje:

  • Podstawę + premię roczną w wysokości 20%
  • Samochód służbowy z kartą paliwową
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • „Wczasy pod gruszą”, paczki na święta, wyprawka dla dzieci
  • Dofinansowanie karty sportowej

We are here for you.

Contact us

Contact

Submit your application

We invite you to register
applications in our database.

Apply

Check current offers

Selected
job offers

Search