Opublikowano: 

Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy produkcyjnej zlokalizowanej w województwie opolskim, poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektor Operacyjny.

Dyrektor Operacyjny

Zakres odpowiedzialności:

  • Zarządzanie codziennymi działaniami zakładu w celu zapewnienia realizacji celów produkcyjnych
  • Odpowiedzialność za P&L, w tym opracowanie i osiąganie celów budżetowych oraz płynności finansowej zakładu
  • Nadzór nad wynikami produkcji, jakością produktów i terminowością wysyłek, z naciskiem na skrócenie czasów realizacji
  • Wdrażanie procesów Lean w produkcji
  • Realizacja strategii inwestycyjnej, w tym inwestycji w maszyny, automatyzację, eliminację procesów spawalniczych i projekty transferowe
  • Pełnienie roli głównego punktu kontaktowego dla działań wewnętrznych oraz rozwój relacji z innymi spółkami siostrzanymi
  • Planowanie, budżetowanie, organizowanie zasobów, monitorowanie produkcji i jakości, ustalanie priorytetów oraz rozwiązywanie problemów
  • Rekrutacja, zarządzanie, coaching i mentoring pracowników w celu dostosowania ich obowiązków do strategii firmy i realizacji celów
  • Budowanie pozytywnych relacji z lokalną społeczności
  • Zapewnienie odpowiedniego przeszkolenia i kwalifikacji podwładnych do wykonywania powierzonych zadań
  • Zapewnienie zgodności zakładu z przepisami dotyczącymi pracy, bezpieczeństwa i ochrony środowiska
  • Przygotowywanie raportów zarządczych zgodnie z wymaganiami
  • Wykonywanie innych zadań związanych z procesami produkcyjnymi
  • Współpraca z zarządem regionalnym i EMEA

Wymagania wobec Kandydata/Kandydatki:

  • Wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii/ekonomii/zarządzania operacjami lub w innej pokrewnej dziedzinie technicznej
  • 5 lat doświadczenia w środowisku produkcyjnym, w tym co najmniej 3 lata na stanowisku Dyrektora Zakładu lub innym wysokim stanowisku w strukturze
  • Doświadczenie finansowe, w tym umiejętność analizy P&L oraz Cash Flow i podejmowania odpowiednich działań korygujących
  • Doskonałe umiejętności organizacyjne i zdolność do optymalizacji poziomów zatrudnienia w celu minimalizacji kosztów
  • Umiejętność zarządzania czasem i organizowania pracy
  • Umiejętność budowania zespołów, podejmowania decyzji oraz zarządzania ludźmi
  • Doskonałe umiejętności komunikacyjne i prezentacyjne
  • Samodzielność, proaktywność i postawa „can do”
  • Elastyczność i zorientowanie na cele
  • Znajomość systemów ERP
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego

Nasz Klient oferuje:

  • Podstawę + premię roczną w wysokości 20%
  • Samochód służbowy z kartą paliwową
  • Prywatną opiekę medyczną
  • Ubezpieczenie grupowe
  • „Wczasy pod gruszą”, paczki na święta, wyprawka dla dzieci
  • Dofinansowanie karty sportowej

Jesteśmy tu dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami

Kontakt

Prześlij swoją aplikację

Zapraszamy Cię do zarejestrowania
aplikacji w naszej bazie.

Aplikuj

Sprawdź aktualne oferty

Wyselekcjonowane
oferty pracy

Szukaj