Closed
Published:
Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z okolic Gdańska poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta.
Specjalista ds. obsługi klienta
Zakres odpowiedzialności:
- Bieżące wsparcie administracyjne i handlowe Działu Sprzedaży Krajowej i Eksportowej oraz wewnętrzna koordynacja procesu sprzedażowego
- Przygotowywanie / kompletowanie dokumentacji sprzedażowej
- Przetwarzanie zamówień i wdrażanie indywidualnych wymagań klientów
- Obsługa reklamacji
- Wystawianie dokumentów magazynowych i handlowych
- Współpraca operacyjna z innymi działami firmy (Produkcja, Logistyka, Dział Handlowy)
- Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami z Polski i zagranicy
- Utrzymywanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami
Wymagania wobec Kandydata/Kandydatki:
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
- Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
- Umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Umiejętność diagnozowania problemów i znajdowania rozwiązań w kontakcie z klientami
- Rzetelność, dokładność
- Dobra organizacja czasu pracy
- Mile widziana znajomość programu Symfonia
Nasz Klient oferuje:
- Umowę o pracę
- Rynkowe wynagrodzenie (podstawę i premię)
- Pakiet benefitów
- Możliwości rozwoju
- Szkolenia
- Możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie wdrożenia
- Pracę w przyjaznym zespole, który wspiera w nauce nowych zagadnień