Closed

Published: 

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z okolic Gdańska poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta.

Specjalista ds. obsługi klienta

Zakres odpowiedzialności:

  • Bieżące wsparcie administracyjne i handlowe Działu Sprzedaży Krajowej i Eksportowej oraz wewnętrzna koordynacja procesu sprzedażowego
  • Przygotowywanie / kompletowanie dokumentacji sprzedażowej
  • Przetwarzanie zamówień i wdrażanie indywidualnych wymagań klientów
  • Obsługa reklamacji
  • Wystawianie dokumentów magazynowych i handlowych
  • Współpraca operacyjna z innymi działami firmy (Produkcja, Logistyka, Dział Handlowy)
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami z Polski i zagranicy
  • Utrzymywanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami

Wymagania wobec Kandydata/Kandydatki:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność diagnozowania problemów i znajdowania rozwiązań w kontakcie z klientami
  • Rzetelność, dokładność
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Mile widziana znajomość programu Symfonia

Nasz Klient oferuje:

  • Umowę o pracę
  • Rynkowe wynagrodzenie (podstawę i premię)
  • Pakiet benefitów
  • Możliwości rozwoju
  • Szkolenia
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie wdrożenia
  • Pracę w przyjaznym zespole, który wspiera w nauce nowych zagadnień

Submit your application

We invite you to register
applications in our database.

Apply

Check current offers

Selected
job offers

Search

We are here for you.

Contact us

Contact