Zamknięty

Opublikowano: 

Dla naszego Klienta, firmy produkcyjnej z okolic Gdańska poszukujemy osoby na stanowisko Specjalista ds. obsługi klienta.

Specjalista ds. obsługi klienta

Zakres odpowiedzialności:

  • Bieżące wsparcie administracyjne i handlowe Działu Sprzedaży Krajowej i Eksportowej oraz wewnętrzna koordynacja procesu sprzedażowego
  • Przygotowywanie / kompletowanie dokumentacji sprzedażowej
  • Przetwarzanie zamówień i wdrażanie indywidualnych wymagań klientów
  • Obsługa reklamacji
  • Wystawianie dokumentów magazynowych i handlowych
  • Współpraca operacyjna z innymi działami firmy (Produkcja, Logistyka, Dział Handlowy)
  • Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami z Polski i zagranicy
  • Utrzymywanie długotrwałych, pozytywnych relacji z klientami

Wymagania wobec Kandydata/Kandydatki:

  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 3 lata
  • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
  • Znajomość języka niemieckiego będzie dodatkowym atutem
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Umiejętność diagnozowania problemów i znajdowania rozwiązań w kontakcie z klientami
  • Rzetelność, dokładność
  • Dobra organizacja czasu pracy
  • Mile widziana znajomość programu Symfonia

Nasz Klient oferuje:

  • Umowę o pracę
  • Rynkowe wynagrodzenie (podstawę i premię)
  • Pakiet benefitów
  • Możliwości rozwoju
  • Szkolenia
  • Możliwość częściowej pracy zdalnej po okresie wdrożenia
  • Pracę w przyjaznym zespole, który wspiera w nauce nowych zagadnień

Prześlij swoją aplikację

Zapraszamy Cię do zarejestrowania
aplikacji w naszej bazie.

Aplikuj

Sprawdź aktualne oferty

Wyselekcjonowane
oferty pracy

Szukaj

Jesteśmy tu dla Ciebie.

Skontaktuj się z nami

Kontakt