Dla naszego Klienta, którym jest międzynarodowa korporacja zlokalizowana w okolicach Piły, poszukujemy osoby na stanowisko Customer Service Manager.
Zakres odpowiedzialności:
- Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem Działu Obsługi Klienta
- Budowanie i realizacja strategii działu
- Wdrażanie procedur dotyczących pracy działu oraz nadzór nad ich przestrzeganiem
- Optymalizacja i poprawa jakości obsługi klienta
- Udział w tworzeniu i koordynacja realizacji działań handlowych
- Udział w tworzeniu strategii cenowych, sprzedażowych oraz warunków dostaw
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Zarządzanie zleceniami i zamówieniami
- Nadzór nad poległym zespołem
- Udział w akcjach promocyjnych i marketingowych
- Kreowanie pozytywnego wizerunku firmy na zewnątrz
- Przygotowywanie raportów i analiz
- Współpraca z pozostałymi działami w przedsiębiorstwie
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe
- Doświadczenie w zarządzaniu zasobami ludzkimi
- Doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku
- Zdolności negocjacyjne, umiejętność prowadzenia rozmów handlowych
- Umiejętność budowania i utrzymywania długoterminowych relacji z klientem
- Wysoko rozwinięte zdolności organizacyjne
- Analityczne myślenie i zdolność do szybkiego podejmowania decyzji
- Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole
- Umiejętność pracy w dynamicznych warunkach
- Nastawienie na cel
- Elastyczność, zaangażowanie, inicjatywa w działaniu
- Znajomość pakietu MS Office
- Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w dobrym zespole profesjonalistów
- Ambitne wyzwania i cele do realizacji
- Atrakcyjne, adekwatne do kompetencji wynagrodzenie + system premiowy
- Pakiet socjalny
- Pomoc w relokacji