Dla naszego Klienta, którym jest firma zlokalizowana w okolicy Wrocławia, poszukujemy osoby na stanowisko Business Unit Manager (Purchasing Director).
Zakres odpowiedzialności:
- Kreowanie polityki zakupowej, udział w tworzeniu procedur zakupowych oraz ofert handlowych
- Kreowanie polityki cenowej, promocyjnej oraz asortymentowej
- Zarządzanie budżetem zakupowym
- Koordynacja oraz kontrola doboru dostawców
- Analiza warunków handlowych i rozwoju rynku dostawców
- Nadzór nad procesem zawierania umów i kontraktów, opiniowanie zleceń eksportowych i planów rozwoju
- Analizowanie rynku dostawców, konkurencji i określanie kluczowych dla działu celów
- Bliska współpraca oraz utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami
- Prowadzenie negocjacji handlowych
- Kontrola wykonania KPI dla Działu Zakupów
- Zarządzanie podległym zespołem
- Udział w procesach rekrutacji i rozwoju pracowników
- Udział w tragach branżowych
Oczekiwania:
- Wykształcenie wyższe, preferowane ekonomiczne
- Min. 3 lata doświadczenia na stanowisku kierowniczym w Dziale Zakupów lub w Dziale Handlowym
- Doświadczenie w tworzeniu celów budżetowych działu
- Umiejętność określania rentowności prowadzonych działań zakupowych w danych grupach produktowych
- Wysoko rozwinięte zdolności negocjacyjne na szczeblu strategicznym, również w środowisku międzynarodowym
- Doświadczenie w zarządzaniu zespołem, określaniu jego celów i rozwijaniu
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Nasz Klient oferuje:
- Pracę w dobrym, międzynarodowym zespole profesjonalistów
- Ambitne wyzwania i cele do realizacji
- Atrakcyjne, adekwatne do kompetencji wynagrodzenie + system premiowy
- Pakiet socjalny: prywatna opieka medyczna, karta MultiSport
- Pomoc w relokacji
- Samochód służbowy